DESIGNA TIGER-HÄGN

HEEEJ, jag har backat med traktor och vagn idag och jag fick A på hela traktorkörningsgrejset! WOOHOO!! :DD Sen efter lunch började jag och Maja designa och bygga ett tiger-hägn i teorin. Kommer bli superawesome! Jag ska rita hela skiten, ska bli askul! Önskar bara att jag hade mer färgpennor än dom jag har :((  Bara för att jag är snäll kan ni få se våran ritning på tiger-hägnet som jag och Maja ritade i paint :3 Sen kan ni få se när jag ritat allt på papper också såklart!
 
Erkänn att det är det snyggaste ni någonsin sett?! Vi ska nog hoppa av denna gymnasielinje och hoppa på estet-bild istället och satsa på att bli konstnärer! Eller vad tycker ni?? c:
 
(OBS! Är ironisk, vi fjantritade det där, hehu!)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback