FÖRKYLD

Ni undrar ju säkert vad jag pysslat med nu under veckan när vi varit lediga? (det gör ni säkert inte men jag kan låtsas att ni är intresserade i alla fall) Dem första dagarna egnades åt flytten + uppackning av lådor osv. Sen har jag inte haft turen på min sida, utan jag har varit massa förkyld :( Blir aldrig sjuk, men så fort det blir lov då ska jag minsann bli supersjuk! Igår skulle jag ha träffat Freddy(beste ven från nian) som jag inte träffat sen i somras, men det satte ju den dumma förkylningen stopp för! :c Men igårkväll så hade vi det i alla fall lite mysigt här hemma och bakade kladdkaka och kollade på film. Vi såg En oväntad vänskap, den va riktigt bra faktiskt! Rekomenderar den verkligen till er som har lite humor! :D
Imorgon ska vi käka tårta för jag ska nämligen vara kvar i Norrköping nästa helg då jag fyller år(weee ska bli superduperskoj) så det blir att fira mig imorn lite istället och på söndag drar jag hem till Norrköping igen! Saknar mina polare himla mycket så det ska bli awesome! :D
 
bild på mig och Freddy från skolavslutningen i nian.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback