HEJ HEJ HEJ

MORNIN' PEEPS!
Sorry för den plötsliga bloggpausen, men nu är jag tillbaks! Jag kom tillbaks till Norre i söndags eftermiddag, men jag har inte haft någon tid att blogga för jag var tvungen att skriva ett tal som jag ska hålla idag. Känner mig inte lika förberedd till det här talet som till det förra, men jag antar att det är lättare att prata om sin familj än om framtiden. Men jag hoppas på att det går bra i alla fall!
 
Idag har jag bara två lektioner, idrott och svenska så har fått sova länge. Dock så vaknade jag vid halv 9 och kunde inte somna om eftersom att jag vaknat då på lovet + att det va arbetare utanför i korridoren som lät och grejade. Så har bara sovit ca 5 timmar. Känner mig lite som en zombie med största påsarna under ögonen just nu x(
 
Här får ni en söt bild på en Serval istället för en bild på mig!

Kommentarer
Postat av: isola

Gud va söt :o

Svar: Visst är den! :3
Momlin Engqvist

2013-04-09 @ 17:56:20
URL: http://isolation.blo.gg

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback