KLIPP KLIPP

GOD EFTERMIDDAG
Idag har jag duschat, kollat på heroes med inpacking i håret+åt frulle samtidigt, skrev på min uppsats om Timglasdelfinen, satt ute i solen, klippte lite på luggen, kollade på mer heroes+käkade lunch och nu skriver jag på uppsatsen igen. Så otroligt spännande dag, jag veet!
Klippte som sagt luggN, den är kortare(hahah klart den är kortare om jag klippt den, duh!) och sneare. Plus att jag klippte upp mera på högra(höger för er alltså) sida, syns på första bilden. Är för en gångs skull nöjd efter att jag klippt mig, annars tycker jag att det blir skitfullt men blir snyggare efter att det växt lite.
Lol, färgen på mitt hår blir inte rättvis i camen. Den är mer brunrödaktig, översta bilden är mest lik, ser ju helknas ut på undre bilden :((

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Skulle aldrig våga klippa håret själv, skulle säkert ta för mycket och dö av skam då jag går ut på stan. D:

2013-04-21 @ 21:16:16
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: marina

Allt bra med dig? :)

2013-04-22 @ 11:31:42
URL: http://marinapalme.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback