SOVMOOORGON

MORNIN' PEEPS!
Har sovmorgon till 12.30 idag, hur najs?! Men eftersom att jag vanligen går upp vid 7 så kunde jag inte sova längre än till 9 och sen tvingade mig att sova till 10, sen va jag verkligen tvungen att gå upp.
 
Dagen igår va helt crazy! När vi kom hem så hade någon i vårat kök slängt ut all vår disk på gräset utanför(såå omoget, blir så sjukt jävla förbannad på det!). Sen stod vi och pratade med två tjejer i vårat kök om det för det hade nämligen hänt dom förut också, ussch blir så äckligt arg! Att dom som gjorde det inte kan erkänna och säga vad vi har gjort för fel?
 
Sen skulle vi dra till willys för att köpa godis, men vi fastnade ute och började prata med en kille i klassen så willys hann stänga :(( Så vid 9 på kvällen cyklade jag, Maja, Malin och Manda till coop istället. Väl där fick Malin idén att vi skulle göra chokladbollar! Så vi köpte alla ingredienser och drog hem till köket, dock så dissade Manda oss :( Så vi gjorde bollarna, sen satt vi och hade värsta deep talket om massa läskiga saker till typ ett på natten. Vi va så inne i vårat prat att vi glömde av chokladbollarna, haha!
 
Sen vid 2 när jag skulle lägga mig så va jag så rädd efter allt vårat prat att jag satte på lejonkungen och somnade till den!

HEJ HEJ CAMBILDER!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback