BÄSTA SYSKON

Hej hallå!
Efter två veckor i Norrköping så är jag nu hemma i Vadstena över helgen. Det är bara jag, lillebror Charlie och mina äldre systrar Micka och Tina hemma, himla mysigt att vara hemma och träffa dem igen! Har saknat dem rätt mycket faktiskt, de betyder så sjukt mycket och vetifan vad jag skulle göra utan mina syskon?! Ni är bäst, älskar er! Nu ska vi ha mys och käka räktårta :3
 
Märkte idag att jag kunde sno wifi från skolan, passade på att instagrama såklart. Upptäckt att jag passar bra i grönt.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2013-08-31 @ 13:05:23
URL: http://jjessicash.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback