BÄSTEVÄN

Imorgon efter jobbet kommer Freddy hit, har inte träffat henne sen vi va på Kolmården i våras så det ska bli sjukt kul att få träffa henne igen! :D Hon, jag, mina systrar Tina och Micka ska dra in till Linköping och för en gångs skull så har jag massa pengar (fick lön nyss juuh) så ska se om jag hittar något awesome, tror jag kommer spendera lite pengar inne på Carlings eheh :D Sen ska Freddy stanna över natten och sen får vi se vad som händer på lördag :)
Woop woop, ser ni att ena texten är cocacola-stil och den andra är pokémon-stil? :D
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Åh, Carlings är den bästa affären att spendera pengar på! :D

Svar: Eller hur, älskar Carlings! :D
Momlin Engqvist

2013-08-02 @ 12:35:17
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback