FLYTTKAOZ

Gick upp vid nio idag för att försöka hinna med allt idag, har än så länge hunnit tvättat Majas väska som jag lånat över sommaren, börjat plocka fram allt som ska med tillbaks till Norrköping när jag flyttar dit imorn. Det har jag inte hunnit säga förresten, flyttar till Norrköping imorn! :D Hahah och ja jag vet, packar dagen innan jag ska flytta, smart där va. Och förut åt jag och min syrra Tina värsta lyxfrukosten, fattiga riddare med persika och oboy, såå gott! Och just nu sitter jag med hårfärg på skallen, läääskigt! Vad det blir får ni veta senare(om ni inte följer mig på instagram så kan ni få en ledtråd därifrån). Nu ska jag fortsätta med packningen och allt, see ya!
 
2 veckor gammal bild från instaaa!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback