MITT HJÄRTA

Hej hallå ekande tomma blogg.
Idag kom jag hem från Västervik, efter 12 underbara dagar med min Adam så va jag tvungen att lämna honom för att åka hem och ta tag i verkligheten. Vilket verkligen sög! Det va så himla svårt att gå ifrån hans trygga famn och kliva på bussen, ville ba stanna bussen och springa ut och slänga mig i hans famn sådär som på film. Men naa, satt bara där och såg han försvinna längre och längre bort :((
 
Vi åkte hem till Adam i fredags och jag hade det fett kul och himla awesome där! Lite av det vi gjorde va att träffa hela hans familj, spelade och busade massa med hans systerson Willo, lirade massa lol, gosade med hans voffsingar, kollade massa film, slog sönder en tand(BADASS RIGHT??), åkt motorcykel(sååå sjukt jävla kul), gått på stan och blivit bjuden på restaurang av min fina Adam :') Har som sagt haft det helt awesome och såå mysigt! Längtar tills vi ses igen, vilket är om 2-3 veckor :((
 

Kommentarer
Postat av: guess who.. gåshud!

du är verkligen bara allt för sjukt jävla underbar min sjukt vackra å fina Malin! ;*
kom på precis att jag hade ju kunnat satt en spik i ett av däcken på bussen eller antingen spöat upp chauffissen :o ja för göra de nästa gång!
å jag vet att jag sa att det skulle ta MAX 3 veckor innan vi träffas, men om det skulle va okej för dig så skulle jag vilja dra ner det med 1 vecka? allra helst skulle jag vilja va hos dig just precis exakt nu! :((
puss&kyss&kram å allt på dig hjärtat mitt <3
å förlåt för det långa meddelandet, man kanske inte ska skriva så mycket på ett meddelande på en blogg? :o jag har noll koll på sånt så du vet de hahah xD

saknar dig sötnöt puss! ;* <33333333333

Svar: Du som är hjärtat mitt! ;*Hahah du får göra det nästa gång! :o
En vecka? DEAL! Ja det hade ju varit så himla underbart det! :((
Puss&kram finaste du! <3
Hahah vadå förlåt, älskar att få kommentarer på bloggen, speciellt om det kommer från någon så underbar som du! Och jag tror nog man kan skriva hur lång kommentar som helst :o hahah xD

Saknar dig också knas puss! ;*<333333333
Momlin Engqvist

2013-08-18 @ 02:15:32

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback