VANS

Jag vet inte om jag nämnde det, men när jag skulle hämta mitt paket med vansgrejerna för någon vecka sen så fick jag inte ut det. Typ katastrof! Jag menar, hade ju längtat efter mina älskade vans och så kunde jag inte få ut dem :''( Och det va allt på grund av att jag inte hade legitamation v_v Så visste ju inte riktigt vad jag skulle göra, mejlade företaget som förövrigt inte har svarat ännu -.- Men så dagen innan paketet skulle skickas tillbaks så testade jag att gå dit med pappa, expediten sa fortfarande nej, men så efter en stund sa han sen "jag ska se vad jag kan göra för dig!" oooch så fick jag mitt paket! :D Sååå glad jag blev, sprang ut från affären och ba YEEES!
 
Skorna är så äckligt jävla snygga, perfekt lila också, mmmh. Väskan är också såååå himla snygg!
 

Kommentarer
Postat av: zentla

Snygga!

2013-08-20 @ 16:52:50
URL: http://zentlas.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback