BLUEBERRY MUFFIN TEA

Mina pojkvänn är fett underbar, fick det nya teet blueberry muffin av han häromdagen. Det är så fett gott, dock så är ju jag sådan att jag har ett kilo socker i mitt te för att jag älskar när det är sött, problemet som uppstår med det här teet är att smaken liksom försvinner bakom all söthet D: fetaste i-landsproblemet ju :(( Ska man ha ett te som smakar blåbärsmuffin eller ett sött te? Problemos problemos.
 
Nu ska jag ta en kopp blåbärsmuffin-te i min fina nalle puhmugg och sen blir det att hoppa i säng som mamma brukade säga, eller jag ligger ju redan i sängen, men sova tänkte jag i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Den är så himmelskt god! Riktigt god! :)

Svar: Visst är den! :D
Momlin Engqvist

2013-12-11 @ 15:28:02
URL: http://vveronicas.com/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback