KLAPPAT OCH KLART

Alltså min fråga är ju, var fan är snön?! Det är två dagar kvar till julafton och inga tecken på att det ska snöa finns :(( Önskar mig inte så himla mycket i julklapp, men då kan de väl i alla fall fixa så att det blir snö på julafton D:
 
HAHAH hyresvärden kom och ringde på dörren nyss, jag slet på mig närmsta byxor och öppnade dörren, måste sett helt galen ut i nattlinne som går till knäna med leopard på, svarta jeans och mitt lila hår som såg helt craycray ut.
 
Igårkväll slog jag in alla julklappar, så nu är allt klappat och klart inför julafton, heheheheh see what I did there?!? KLAPPAT, julklapp, hiohihioahe.
 

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Skönt att alla klappar är klara! :) Fina blev dom! Kram

Svar: jao :) Tack tack! :)
Momlin Engqvist

2013-12-22 @ 13:48:57
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Alisha

Jag håller med dig, vart är snön?! Jag har ingen julkänsla alls och är helt förvånad över att det verkligen är julafton på tisdag :(

Svar: Eller hur, det har inte jag heller :( Jag med, känns jättekonstigt D:
Momlin Engqvist

2013-12-22 @ 14:20:40
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback