AKTA AFRIKANSKA FISKAR

Hahah vet ni hur länge jag satt uppe inatt eller? Till tre! Och då tror ni ju säkert att jag satt uppe och busade med mina polare eller bara satt och försvann in i tumblr värld för ett par timmar, vilket inte heller skulle varit så dumt. Men nej, jag satt faktiskt uppe och kollade akvarieväxter-och fiskar i en bok som jag fick låna från en i trean! Annars brukar jag helt förlita mig på google och att dom har all information i hela världen, men nej. Nu gick det faktiskt mycket bättre med en helt vanlig bok. Dock så va det endel roliga stavfel i boken, himla roligt ^^
 
För er som inte fattade där så skulle det stå äkta och inte akta.. 

Kommentarer
Postat av: ADARAS - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt att skämma bort sig själv och någon man tycker om :D Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-04 @ 17:08:24
URL: http://adaras.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback