ALL ALONE IN NORRKÖPING

GODMORGON PEEPS! Eller godmorgon? Mjaae, gick upp halv elva, men skriver godmorgon nu ändå :3 Asså vet ni hur jävla ont i kroppen jag har idag eller? Det är tusen gånger värre än igår D: Kan inte röra mig en millimeter utan att det gör ont. Av någon konstig anledning så har jag mest ont i högra sidan av kroppen.. o.o Och så vet jag inte vilket som är träningsvärk och vilket som är aj aj från att blivit slängd i marken tusen gånger xD Men men, det va ju roligt så får stå ut ändå! :3
 
Jag är fortfarande kvar i Norrköping, helgen blev inte precis som tänkt. Jag, Maja och Manda skulle stannat till söndag och idag skulle vi lekt med Delfi. Men så fick Manda massa hemlängtan och åkte hem igår och Maja åkte hem precis nyss. Så det är bara jag kvar här nudå.. Åker som planerat hem imorgon, så idag har jag tänkt se på serier/filmer och rita lite eftersom att jag nu har massa tid med det x3
En bild som inte är tagen med cam eller med min urdåliga kamera! Den togs i alla fall för ett par veckor sen när Madde med familj va hemma hos oss :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback