HEJ ELEFANT

Hej hej söndagförmiddag. Sov på soffan inatt så vaknade rätt så tidigt imorse när folket i huset började vakna. Nu har jag precis duschat och sitter nu och fixar lite på bloggen. Har gjort en ny kategori som heter "Momlin ritar", eftersom att jag på senaste tiden ritat rätt så mycket så tänkte jag att jag lika gärna kan samla allt i en kategori. Så nu om ni trycker på den kategorin så ska alla mina bilder som jag ritat som finns här på bloggen komma upp! Eller inte riktigt alla, har inte hunnit titta igenom alla inlägg för att hitta alla bilder. Men dom senaste finns i alla fall där :)
 
Om ni inte hade listat ut va det va jag ritade igår med hjälp av dom tre bilderna så får ni nu svaret i form av en nästan-klar-teckning-lägger-ut-på-intagram-ändå-bild. Den är som sagt inte helt klar, ska ta med den till Norrköping där jag har en mjukare blyerts så att jag kan göra bättre skuggor. Dessutom är jag inte nöjd med öronfästet, ser helfel ut ju :( Men i övrigt så är jag rätt så nöjd.

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sjukt fint :D Kramisar Carro

2013-02-24 @ 15:46:17
URL: http://quiethell.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback