I GO HARD IN THE MOTHERFUCKIN' PAINT NIGGA

YO folks! Jag ska dra mig hemåt om 2 timmar och det snöar ute, ganska så mycket ;_; Får väl dra på mig mössan eftersom att jag hatar att få snö i håret och så lägger det sig och blir sådär jobbigt blött och när det torkar blir det jättefult eftersom att jag har massa hårspray :c Okey, jag är inte bitter idag, jag är faktiskt rätt så glad :3
 
Igårkväll hade jag en massa inspiration i huvet som ville ner på papperet, så det blev att jag satt och ritade en del. Ville rita massa mera, men så hade jag inte så mycket papper kvar :( Jag testade för första gången att göra en verklighetstrogen dödskalle, och jag blev rätt så nöjd med resultatet för att vara första gången! Sen vet jag inte om jag ska bygga ut den något mer och leka lite med fantasin, men det får vi se. Sen ritade jag också Link, ni vet gubben i Zelda? Han är söt :3
Och ja, svärdet blev snett och konstigt, det såg jag nu :(
 

Kommentarer
Postat av: melinda

men åh duktig du är :o

2013-02-18 @ 16:59:31
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback