MAYBESHEWILL

Denna dag har bestått av teori, teori och ännu mera teori och sen en massa plugg. Enda fram till lunch pluggade vi på AM(traktor)-kortet och efter lunch hade vi teori i berikning till fyra. Och sen efter skolan nu har jag pluggat till provet i litteraturhistoria och till engelskaprovet. Min hjärna kommer snart sprängas av överbelastning! Men nu ska jag i alla fall ta och käka en välbehövlig kvällemacka och sen ska jag sova. Har ledigt ifrån matten imorgon så börjar inte förens 10.10, blir mycket sömn inatt, wiho! :D
Vi kan låtsas att jag tog den där bilden idag och inte förra veckan. Så sådär ser jag ut idag, uppsatt hår och tekopp i hand! :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback