SNÖKRIG VAFAN!!

Jag har så jädrans ont i kroppen, mest i ryggen, knäna och nacken. Kan typ inte röra på mig x) För kvällen igår blev inte riktigt som tänkt, utan vi blev angripna av utomjordningar som hoppade in genom fönstret och började slå efter oss med uppstoppade sälar... HAHAH nej skojade bara!
 
Utan efter många om och men så gick vi ut till lite folk på baksidan som skulle köra rugby, men det blev aldrig någon rugby. Istället hade vi snökrig i nästan två timmar :D Man blev mylad, mosad, nertryckt i snön, fick snö instoppad i tröjan, huvudet begravt i snö, snöbollar kastade på sig och allt vad ni kan tänka er. Min jacka blev även begravd i snön så den är fortfarande blöt. Men vi lyckades även ge igen på dom och tryckte in snö i deras tröjor, då va dom allt fega och sprang iväg, HAHA! Tillslut va jag så himla trött att jag inte ens orkade göra motstånd, så kände mig lite som en trasdocka. Orkade knappt stå upp på mina egna ben heller, så snacka om att det va skönt att sen få komma in och duscha jättevarmt och sen mysa inne hos Malin med all fika och filmen Dumma mej! :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback