SOVA SOVA SOVA

MORNIN' PEEPS! När jag är hemma här i Borghamn blir det nästan aldrig någon sovmorgon, utan man vaknar eller blir väckt vid 9-10. Dock så är det rätt skönt att gå upp så tidigt då man faktiskt hinner göra en hel del på dagen då. Men ibland önskar jag allt att jag fick sova tills jag inte orka sova mer, hahah skulle behöva sova hela dagen då ju!
 
Igårkväll gick jag och Micka över till Neelis, hade det himla najsigt! Pratade massor och så klippte Micka Neeles hår och så hamnade vi till sist vid Neeles dator där vi tittade på en massa roliga videos på youtube x3
Här får ni en bild ifrån somras på Tina, jag, Neele och Micka :3

Kommentarer
Postat av: Emma

mysig bild:)

Några förslag på låtar att lära sig på piano? Kommentera då gärna mitt senaste inlägg:)

2013-02-22 @ 11:53:08
URL: http://goingcrazy.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback