VATTEN ERSATTE KONCENTRATIONEN

HAHA känner att pluggandet inte gick som det skulle ikväll. Först hittade jag inte dokumenten som jag skulle läsa och sen när jag sitter och faktiskt pluggar och är koncentrerad så lyckas jag vippa ett stort glas fyllt med vatten över hela bordet. Och därmed så va all koncentration borta och där va istället vatten överallt! Vattnet va 1 centimeter ifrån att hamna på datorn, tur i oturen! Dock låg mobilen lite illa till, men skruttig mobil som man har så tål den ju allt! Så jag fick avbryta pluggandet och plocka bort allt från skrivbordet(vilket är rätt mycket skit) och torka av bordet, golvet och väggen(tur att det va tegelvägg!!). Sen skulle jag snabbt dricka upp det som va kvar i glaset.. istället tömmer jag det på golvet. K L A N T !
Va hände där liksom, blev jag straffad för att jag va duktig och faktiskt pluggade eller?! :o

Nu ska jag ta och gå och lägga mig med min nyfunna otur! Natti natti folks :3
Känner att förra bilden med texten på hade passat bättre här..

Kommentarer
Postat av: Emma

sjukt fin!

2013-03-04 @ 10:31:41
URL: http://Giiru.blogg.se
Postat av: Emma

sjukt fin!

Svar: Aww tack! :3
Momlin Engqvist

2013-03-04 @ 10:31:41
URL: http://Giiru.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback