ANATOMI

Idag har det varit en mycket sorglig dag, för det har nämligen snöat massor här i Norrköping :'( Vilket också medförde att det blev halt igen och det ledde till att jag halkade ett flertal gånger. Jag tycker om vintern, snön och allt det där. Men nu vill jag ha vår! Trött på snön och mörkret, man blir så trött av det. Aja, jag lever ju i alla fall! :D
 
Idag på biologin börja vi med anatomi, jag tycker det är intressant så det ska bli kul :3 Idag hade vi även "terminsprat"(hur man ligger till i kursen) med läraren, och snacka om att jag blev chockad när han sa att jag har ett B i biologi, blev så himla glad! :D Sen sa han något himla rolig till mig, vi är tre Malin i klassen(som jag kanske nämn tidigare?) så när jag kom till han och skulle prata sa han "JA Hej svarta Malin, jaa det är ju så svårt att hålla reda på alla Malin i klassen hahah, jaaa. Du och Malin Lindqvist och Gustavsson, heheheh" Hahah det va knappt så jag kunde hålla mig för skratt, "svarta Malin"?!? Hahah vad exakt menade han med det liksom, jag är ju inte direkt neger om man säger så. Dessutom blandade han ihop mitt och Malins efternamn när han egentligen skulle säga Lindberg så sa han Lindqvist xD
Jag hade uppsatt häromdagen :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback