JAG VILL ÄTA

Vet ni? Ibland blir jag så sjuukt sugen på att bara få äta. Bara äta massa goood mat och massa godis och massa kakor osv, bara få tjocka i mig massor. Idag blev jag det, eller jag är fortfarande det. Jag ville bara gå hem och få äta, hela dagen längtade jag hem så att jag kunde få äta. Dock kunde jag inte tjocka i mig massor med god mat som jag fantiserade om, istället åt jag nudlar :c Dessutom har jag varit så extremt chokladsugen att det är sjuukt!
 
Hahah vet ni hur svårt det var att titta på alla bilder när jag satt vid weheartit?!  Så jävla läskande gott alllt ser ut ju! :c
 

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Haha alltid när jag är sjukt hungrig eller sugen på något så söker jag upp bilder på det på weheartit, awesome ^^ Kramisar Carro

Svar: Hahah då är inte jag den enda alltså! ^^Kram Momlin
Momlin Engqvist

2013-01-23 @ 21:21:05
URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback