MISSLYCKAD MEN GLAD

Hahah jag misslyckades direkt igår med att  hålla mig till "reglerna" jag bestämde. Jag skrev ju att jag skulle gå och lägga mig vid 23:00 så att jag skulle orka skolan, men jag gick och la mig vid 3 på natten! Och så somnade jag på mattelektionen idag, duktig chey! Men jag hade faktiskt en anledning till att jag va vaken så länge, för det första va jag med Maja, Malin och Manda till ett på natten. Sen när jag kom till rummet va jag så extreemt sugen på te(och när jag blir sugen på te måste jag verkligen ha te, ni fattar inte hur mycket jag tycker om te) så jag fixade te och satte mig vid datorn en stund. När jag satt där vid datorn så hände en sak som gjorde mig så himla glad, hahah kan ej säga vad, men jag blev så glad så jag va inte trött längre. Så jag satt uppe halva natten och drack te och va så himla glad, underbart iaow :3
G L A D  C H E Y

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback