NATTINLÄGG

Hej alla, jag är vaken, glad, trött(men vet att jag inte kommer somna om jag går och lägger mig) och har precis druckit te och ätit choklad :3 Vi va in till stan idag och det va värsta billigt på Ica, köpte en chokladkaka för TIO SPÄNN BARRE. Sen när vi står och kollar in grönsakerna kommer det en fågel flygande över huvudena på oss och jag som agerar utan att tänka skriker rätt ut "EN FÅÅGEEEL!!!", tror alla på hela affären hörde det x3
Bilden hör ej till texten, tyckte bara den passade. Den togs förra året i maj, det va en bra dag, för jag, Tina och Emma va på stan och käkade fetaste glassen. Det kommer jag ihåg! :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback