PUSSAT EN LAMA

Fick sluta en timme tidigare idag, hur najs liksom?! Dessutom har det varit en himla rolig dag. Vi har gjutit i betong och då gjöt jag i en burk och så skrev jag "bästa malin" i betongen, det är ett internt skämt bland oss vänner(men det kan vi ta en annan gång). Sen resten av dagen va vi i kanin/lama/minigris-stallet på skolan och städade, utfodrade och gosade med djuren. Jag har fått en puss av en lama, himla söt. Man sa puss och så pussade den i utbyta mot godis :'3 Sen när jag gosade med en kanin så bröt den sin klo så det började blöda massor, snacka om att jag fick dåligt samvete! :c
Måste bara säga att jag trivs jättebra här på skolan, med allt praktiskt arbete och all kontakt med djuren!
Hahah idag när vi letade former som vi kunde gjuta i, såg ut lite som lodisar x3

Kommentarer
Postat av: julia

va sött! visa bilder på stallet och djuren också!

Svar: Ska försöka fixa det! :D
Momlin Engqvist

2013-01-25 @ 16:22:41
URL: http://juliaroses.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback