TUMBLR>LÄXOR

Vet ni vad som är sjukt jobbigt? Att Tumblr inte kan låta mig vara! Jag har suttit där i över en timma nu och bara drömt mig bort i alla fina bilder, istället för att plugga till provet imorgon, göra engelska jobbansökan och räkna matte. Ja ibland blir jag lite arg på Tumblr för att den stjäl min tid :c Det kan även hända att jag sitter där på lektionerna istället för att göra vad jag egentligen ska göra. Tumblr har en extremt magiska dragningskraft som inte går att motstå, det är som att man skulle ställa en påse med godis framför mig, jag kan ej motstå D:
 
Här får ni en bomb av bilder/gifs från min tumblr:
Pierce The Veil:
Of Mice & Men:
 
Bring Me The Horizon:
Random shit:
Sådärja! Här får ni även en länk till min tumblr, dock verkar det som att den ser ut som skit för mitt tema är trasigt :c Aja, ska fixa det sen, klicka HÄÄÄR för att komma till den!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback