BRO-WALLA PART ONE

Hahah underhåller mig själv på jobbet med att tänka tillbaks till Bråvalla, tiden går så mycket fortare då! Tänkte ta och berätta lite om det nu faktiskt! :D Delar upp det i två delar annars blir det så himla långt!
 

Jag hoppade och skrek till Bullet for my valentine, A da to remember, All time low, Macklemore, Maskinen, Paramore och massa mera. Så äckligt bra var allt! Kan fortfarande knappt tro att jag sett så många braiga band irl, kommer snart vakna upp och upptäcka att allt va en dröm. En jävligt bra dröm. Mhmmm.

 

När jag skulle se BFMV va det ingen av mina kompisar som ville gå med mig(fattar inte varför, har något fel i huvudet antar jag?...)  så jag va där med Tildas kompisar Philip och Adam, schysstaste grapparna någonsin! De stod längst fram och jag stod bakom dem, mitt i spelningen började alla moshpita bakom mig så jag va påväg att dras med flera gånger och så va jag påväg att falla ner till marken för jag blev nockad i huvudet. Men då tog Philip och Adam tag i mig och offrade sina platser så att jag skulle stå framför dem och så stod dem och skyddade mig under resten av spelningen. Har aldrig träffat så snälla killar, bästa! :') Och Bullet va också bäst, fattar inte varför alla säger att de är dåliga live för?? Dem va ju asbra! 

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Backenland - En bakblogg

Gulligt av dem!

Lyssnade en del på bfmv för några år sedan. ^^

Svar: Ja, fett gulligt!
Du borde fortsätta lyssna på dem, sjukt bra! :D
Momlin Engqvist

2013-07-07 @ 08:55:14
URL: http://backenland.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback