CYKEL PÅ KÖPET

Har haft en ganska så mysig helg! Även fast jag varit trött nästan hela tiden, har ju inte hunnit vila upp mig från bråvalla ännu utan gick ju på och jobbade direkt i måndags :/ Men nu är det bara en vecka kvar på jobbet, tagga sommarlov och massa skojigheter sen! :D
 
Igår va vi alla som va hemma i familjen ute och gick på stan och kollade läget lite, sen köpte vi världens megastoraste chokladbollarna och satte oss i parken och mumsade på i det fina vädret. Sen lyssnade vi på när bästaste Marie sjöng och spelade gitarr på torget, så sjukt jävla duktig hon är! Fick fasen gåshud när jag lyssnade på henne :3 Och så gästade ju även Dogge doggelito Vadstena, så kollade lite på honom. På kvällen sen så tog jag, mamma, pappa och syskonen Micka, Madicken och Charlie med oss maaassa glass, muggar och skedar och satte oss i hamnparken. Hade det himla mysigt och jag åt så mycket glass att jag nästan sprack! Haha!
 
Chokladbollarna som inte ser så stora ut men egentligen är gigantiska!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

Intresserad av bloglovinbyte? :) Kram!

2013-07-09 @ 09:39:15
URL: http://saracatharina.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback