EN DAG I BORGHAMN

Idag på jobbet fick vi sluta vid 10, så jag och syrran cyklade hem fort som ögat och sen vid 12 så tog vi bussen ut till saknade Borghamn! :D Vi låg nere i hamnen och solade hela dagen, jag hoppade i och simmade en bit, men det var alldeles för kallt för mig(och då är inte jag en badkruka direkt). Så vi låg mest och solade och hade skoj i solen hela dagen, himla roligt och mysigt! Lyckades bli något brunare och få lite solsting.. eller heter det solsving? o.o Aja, hade i alla fall sjukt ont i huvudet när jag åkte hem och så började jag frysa massa :/ Väl hemma drog vi hem och ner till en pizzeria och köpte pommestallrik och satte oss i parken i kvällssolen. Himla braig dag!
 
Nu är jag ledig i två veckor, har inte varit ledig en enda dag av sommarlovet ännu! D: Så det ska bli såå skönt att få vara ledig i två veckor, för sen ska jag jobba en vecka till och sen är jag ledig de två sista veckorna! :D Hahah har jobbat 5 av de 9 veckorna av sommarlovet :/ MEN! Kommer ha massa cash som jag typ vet vad jag ska göra med, för det första ska jag ta och beställa ett par lila vans :'D Mina lila converse åkte ju i sopperna efter bråvalla och jag har länge velat ha ett par vans :3 Och så ska jag investera i en ny mobil, min nuvarande håller på att lagga sönder totalt v_v
 
En finfin bild på Emma och jag när vi är nere i Borghamn och steker, ni får fler bilder imorn för nu ska jag sova!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

På min blogg kan man vinna en goodeibag med smink från e.l.f. Kika in och anmäl dig http://alicelindstrom.se/2013/july/tavling-vinn-smink-fran-elf-2.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

2013-07-13 @ 10:42:04
URL: http://alicelindstrom.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback