IDAG KOMMER VARA EN RIKTIGT BRAIG DAG

MORNIN' PEOPLE!
Igår va jag inne i Motala nästan hela dagen med Tina och shoppa lite, hittade lite användbara saker! Sen på kvällen stack vi ner och badade, snabbadade i 20 minuter haha ^^ Det va verkligen asvarmt i vattnet, dock så ville inte jag doppa huvudet så jag simmade där fram och tillbaka i 20 minuter, ashärligt!
 
Tänkte bara säga att från och med idag och till 27 juli kommer jag inte ha tid att blogga, så ska se om jag hinner fixa några tidsinställda inlägg, annars kommer det eka väldigt tomt här i 2 veckor o.o Jag kanske möjligen hinner fixa in något inlägg i slutet av denna vecka, men kan inte lova något :/
 
Jag och Tina från i fredags när vi va i Borghamn!
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Känn dig inte tvingad till att tidsinställa inlägg. Du ska njuta av din semester :D

Svar: Hahah lustigt vad glad jag blev av denna kommentar :D
Momlin Engqvist

2013-07-14 @ 16:35:38
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback