AJ AJ

Hej hallå! Imorse när jag och Maja skulle käka frulle så råkade jag skära mig i fingret när jag skar bröd :c Känner ändå att efter att ha bott på elevboende i över ett halvår nu så borde jag ha skadat mig fler gånger i köket, men det enda jag gjort är att bränna mig riktigt ordentligt på fingret och nu när jag skar mig. Så jag förtjänar väl en applåd? :3
 
Efter att vi hade käkat frulle så gick vi ut och solade på studsmattan, dock så måste alla ha tyckt att vi va jättekonstiga.. för det va alldeles molnigt på himlen. Vi solade i en och en halvtimme och solen va framme i kanske mindre än hälften än den tiden xD Knasiga vi! Men jag blev faktiskt rätt så brunare, fick värsta bikinisträcket. WOHOO! :D Nu har vi precis käkat middag och nu tänkte jag göra klart arbete ifrån skolan som jag ligger lite efter i :/
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

sv; aa, jag slutade i lördas. SJUKT HÄRLIGT! :D

2013-06-02 @ 21:08:58
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: Evelina - flickan från Winland

sv; typ trettonde augusti. :D

2013-06-03 @ 14:16:19
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback