BÄSTA KVÄLLEN

Igår va sista kvällen med alla brudsen, så vi stack till coooop och köpte kladdkaka, cookies och dricka och sen gick vi till stan för att hitta någonstans att sitta och fika. När vi kom till stan så hittade vi en bänk som va jättahög, asså verkligen skithög. Vi fick hjälpa varandra för att kunna komma upp på den. Såå hög. När vi satt där så kom vi ju på att vi kunde sitta där och fika, så vi satt mitt i stan på en jättehög bänk och fikade medans alla kollade på oss, antingen kollade dem konstigt på oss eller så skrattade dem och vinkade. När jag skulle klättra ner därifrån så råkade jag vippa en av läskarna och den va pyttelite öppen så den började spruta läsk som en jävla fontän över oss alla. Malin försökte ställa upp den(haha vaföö??) men jag som bara tänkte på mig själv och inte ville bli nersprutad av läsk kastade ner den.... på Majas älskade Vans-väska och på longboardsen.. EHEHEH. Sen tog vi oss hem och hade superkul på Majas rum till typ halv 3 på natten, vi filmade och grejade och om ni vill höra något så hysteriskt roligt tryck HÄÄR. Det är jag som säger "damråttor", "smatar" och "vad är detta" och det underbara skrattet tillhör Maja, lyssnat på det om och om igen, tröttnar aldrig på garvet!! Bästa avslutningskvällen någonsin, älskar mina tjejor!
Milla, jag, Malin och Maja. Eheh vi bad en främling att ta bild på oss, sååklart så pratade han inte svenska heller, men han fattade i alla fall!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback