CAMPING MED MAJS, GUSTEN UND SALTA CASPER

MORNIN' PEOPLE!
Hade det bäst i fredags! Jag, Maja och Casper drog hem till Gustav som har en sjö i skogen, såg verkligen ut sådär mysigt som det gör på film, med en liten sjö och ett litet vattenfall och massa mysigt! Där slog vi upp ett tält och så tände vi en eld och jag och Maja grillade hamburgare medans Gustav och Casper hade Marshmallowkrig. Sen la Gustav på sin stek, dock så lekte han och Casper med den, den såg ut som en enhörning, sjukt roligt! Sen resten av kvällen satt vi vi elden och pratade och hade det supermysigt :3 Men sen efter ett tag så tog veden slut så Casper och Gustav lämnade oss i mörkret och gick för att hämta mer ved. Innan dem gick frågade Casper om det va lugnt att de gick och vi ba "jaa det är kolugnt!" och sen efter två sekunder att dem gått så blev vi livrädda, hörde brakljud i skogen och massa läskigt. Så vi satte oss mot tältet så vi inte satt mitt öppet där, så där satt vi och sjöng för fullt för att försöka få bort all räddsla. Så när dem kom tillbaka efter fucking 50 minuter så satt vi där tryckta mot tältet och vi blev asglada över att dem kom tillbaka! Vi tände på elden igen och så satt vi där och pratade och kollade på stjärnorna till 3 på natten. Hur mysigt som helst, såg när solen började gå upp.
 
Sen vaknade vi vid 8 av att det va så jäkla varmt så vi gick upp till Gustavs hus och käkade frulle och när vi kom tillbaks till sjön så hoppade jag och Maja i en gummibåt och så låg vi där ute och guppade i solen, sen lyckades vi också få ut grabbarna i varsin båt och då passade vi på att gå upp och sätta på oss bikini. Och jag badsugen som jag varit så jävla länge bara slängde mig i vattnet, sen simmade jag efter alla och skvätte vatten på dem HEHEHHE :3 Sedan försökte jag och Maja välta Gustav i vattnet, men vi lyckades inte, dock så hade vi tryckt honom mot berget så det blivit värsta hålet i båten så det läckte in som fan så vi fort som bara den puttade vi in honom mot kanten så att han kunde klättra upp på berget. Men så tappade han greppet och gled ner i vattnet med kläder och allt på sig. Så jag och Maja fick leka livräddare och bogsera in honom till kanten av sjön istället. Allt hade sett så himla roligt ut så vi stod och skrattade i en evighet efter det xD Sen gick vi upp och satt i solen tills himlen täcktes helt av moln och då klädde vi på oss och så åkte vi hemåt.
 
Hahah jag försökte korta ner allt så mycket som gick, men det blev superlångt ändå! :(
Majas instagramisbild på eldN!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback