PRAKTIKDAG #7

Woohoo, idag är jag nästan frisk! Så jag gick till praktiken idag, sjukt najs(hahah SJUKT najs. you see what I did there??? heheheh). Idag fick vi sluta vid lunch så från 8 till 12 minus en halvtimmes rast så gjorde jag städrutinerna inne i reptil. Jag hann göra 11 av 13 terrarier innan Maja, Mathilda och Andreas kom och hjälpte mig. När jag skulle städa hos regnbågsboerna så ville Bob(en av ormarna) hela tiden rymma, så det tog extra lång tid eftersom att Maja blev tvungen att stå och hålla fast honom i ena änden av terrariet och jag gjorde rent i den andra änden så att han inte skulle hinna smita. Tokorm! Så när städningen var klar gjorde vi utfodringen och sen va vi klara för dagen och fick gå hem!
 
Nu är jag superutsvulten så jag ska gå och fixa mig lite nudlar och kolla på antiken Heroes eller fortsättningen av Teen wolf, hmm...
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback