SAKNAR NORRE

YO PEEPS!
Låg vaken och kollade på lite Heroes inatt, har ju inte hunnit med det sen jag flyttade hem :c Det är jätteskönt att vara hemma med familjen igen, verkligen! Men jag saknar att bo ensam och kunna göra vad jag vill när jag vill :( Typ om jag vill sitta en hel dag och kolla på serier så gör jag det, om jag vill sova bort hela dagen så gör jag det, om jag vill käka frulle så fort jag är hungrig så gör jag det, om jag vill ha det superstökigt så har jag det, om jag vill rulla runt på golvet hela dagen så gör jag det! Men här hem hemma så kan jag inte göra vad jag vill, jag känner mig dålig som person om jag t.ex. sitter med datorn för länge, jag måste hela tiden tänke på dem andra och inte bara på mig själv. Hemma i Norrköping kunde jag bara tänka på mig själv och vad jag ville, och det är fett najs. Bara 7 veckor kvar tills jag flyttar tillbaks, woopwoop!
Men samtidigt som jag saknar Norrköping och mitt bästaste kompisgäng så är det asnajs att vara hemma, har saknat mina syskon fett mycket och det är roligt att få umgås med dem när jag vill utan att behöva oroa mig för att jag ska åka hem på söndagen. Älskade familjisen :3
 
Jag och lillebrorisen, älskar bilden eftersom att vi är så glada och när fotot togs hade vi det himla roligt och mysigt på en liten familjeutflykt :')
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kan komma hit när du vill och göra vad du vill! Mapa har en extranyckel ifall jag inte är hemma :)

Svar: Meeen inte samma sak, men tack ändå!
Momlin Engqvist

2013-06-23 @ 21:03:10
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback