SHOPPING

Woot woot! Har precis varit och handlat, köpte jättegröna jättecoola solglasögon(mitt första par solglasögon som jag ägt), ramgrejer till mina postrar, monster, våtservetter och bäst av allt..... COLABILAR PÅ PÅSE! Ermahgerd, dog typ när jag hittade dem, plus att det är mini :'3
 
Nuuuu ska jag packa inför bråvalla. GAAH, allt är kaos! Vet fortfarande inte om jag ska åka imorgon eller på torsdagmorgon, spårisarna strejkar fortfarande oooch jag har ont i ryggen :c
Jätte hipster. Har letat i hundra år efter ett par lila sådana, men medans jag letar efter dem så kan jag använda dessa 39 kronors hipster solglasögon. Asbra.
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag.

2013-06-26 @ 10:25:18
URL: http://frokenkalmar.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback