TOPSAR KAN DRA ÅT HELVETE

Hade planerat detta inlägg i huvudet hela eftermiddagen, hade tänkt börja med hur awesome dagen varit osv osv. Men nu tänker jag berätta hur mycket jag hatar hur klantig jag är istället. Skulle precis nyss ta och byta plåster på mitt finger och ovanpå plåsterasken så har jag en burk med tops i(ni vet såna pinnar med lite bomull på vardera ände) och vad händer inte när jag ska ta plåstrena? Jo burken med tops i trillar ner och hälften av alla pinnar hamnar på golvet och i garderoben, med en ljup suck tog jag upp alla topsar och tänkte att jag får väl skylla mig själv att jag inte flyttade på topsen innan jag tog plåstrena. När jag plockat upp alla topsar och ställt tillbaks burken så går det två sekunder så faller burken med topsar ut IGEN, och då åker det inte ut några topsar, utan nu spred sig alla topsar över hela golvet. Så nu kom inte bara en liten suck, utan nu kom en kaskad av svordomar. Och arg som ja blev tog jag bara upp alla topsar och slängde dem hårt i sängen, så nu ligger dem alla där och väntar på att bli upplockade -.-' Och just i denna stund som jag höll på att ladda upp bilderna så spillde jag vatten på skrivbordet och i knät :(
Lol, jag har just gjort ett helt inlägg om en klantig händelse och topsar..

Kommentarer
Postat av: Alisha

Jag är i princip lika klanting, så jag lider med dig, haha xD

Svar: Hahah så jobbigt! Fast ibland kan det va roligt xD
Momlin Engqvist

2013-06-03 @ 18:04:35
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: Maja!

Haha, det är så jobbigt! Jag har gjort det flera gånger xD och det värsta är att det inte faller ut fint heller utan allt ligger i huller om buller. ;)

2013-06-04 @ 19:25:18
URL: http://meemyandi.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback