BIRMINGHAM

GISSA VART JAG ÄR NÅGONSTANS?! Jag är inte i Norrköping längre.. så vart kan jag vara dåå?? Jamen det är klart att jag är hem hemma! Brra du som gissade det, du ska få en kaka sen! :3 Ja, jag är alltså hemma i Borghamn, kom hem för 4 timmar sen. Är så himla härligt att få vara hemma igen, den här gången har jag faktiskt saknat familjen lite nu dom senaste dagarna. Fast det kan nog bero på mitt tal som jag höll idag, det fick mig att tänka på dom och sakna dom :c Mitt tal gick förresten jättebra, blev så himla nöjd! :D Pratade helt fritt knappt utan att kolla på min fusklapp :3
Nu ska jag ta och krypa till kojs, natti natti!
En av alla bilder jag hade med i powerpointen :3
 

Kommentarer
Postat av: mirre

Vad söta! :D

Svar: Aw tack! :D
Momlin Engqvist

2013-03-16 @ 10:17:42
URL: http://twinkipinki.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback