BRAIGT VÄDER

ASSO FIFAN VA JAG ÄLSKAR DET HÄR VÄDRET! :DD Direkt efter att jag och Maja ätit frulle imorse så tog vi och satte oss ute i solen och fick i oss massvis med D-vitamin(eller va det är man får från solen??). Det va sjukt varmt och skönt, satt i bara linne och drog upp byxorna till knäna :3 Lyckades bli lite brunare, weew! :D Vi satt där och pratade och skrattade i ett par timmar tills solen försvann bort :c Men då tog jag och Maja och klädde på oss och gick ut på äventyr! Det finns en app till mobilen där man kan hitta kartor till gömda lådor/burkar som man ska leta upp, i burken ligger det en lapp där man skriver sitt namn och datum, vissa lådor ska man även lägga i saker. Det här går att köra över hela världen, sjukt roligt och fiffigt! Det fanns 3 burkar här i närheten, men vi hittade bara en, dom andra tror vi ligger under snön fortfarande :c Men burken vi hittade låg i ett dike rakt på snön, så jag trodde först inte att det va den, men det va det! Och den hade legat där sen 2011, fett coolt ju! Vi ska försöka hitta dom andra 2 när snön har smält :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback