CHILLI DILLIH PÅ MITT ROOM

Godkväll kamrater, eller snarare godnatt. Jag tänker inte börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, för jag prioriterade bort bloggen idag. Jag ville hellre bli klar med min klasskompis hund som jag ritat på, och nu är den äntligen klar! :D Sitter och finslipar skuggor och så nu bara, hoppas att den blev så bra att han vill ha den nu då :3 Tyvärr får ni ingen bild på den nu, utan ni får allt vänta tills imorn! ;)
 
Vet ni?! Igårkväll va jag, Maja och Malin på mitt rum för första gången! :D Alla vill jämnt va på malins rum för att hon har en lurvig matta som man kan sitta på :c Men igår äntligen så va vi på mitt rum, så himla glad blev jag :'3 Vi körde Upp till bevis, ett sällskapsspel. Sjukt kul va det!

Blev några bilder med systemisen också. och vi börjar med en efterbliven bild på mig, men den bjuder jag på!
Och så avslutar vi med en bild när Maja och Malin kör "kropp mot kropp"-momentet. Jag har många fler roligare bilder, men jag fick inte lägga ut dem :(
 

Kommentarer
Postat av: eviz

sv: hoppas din dag idag blev roligare som du sa :D
och hoppar du mår bra :D

2013-03-27 @ 14:20:55
URL: http://evizlandin.blo.gg
Postat av: Lovisa

fina bilder! :D

2013-03-27 @ 16:19:51
URL: http://lovisaag.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback