FLYTTAR JUU

GODKVÄLLIS!
Jag är just nu på rummet i norris, kom hem för cirkus en timma sen. Det va sista gången som jag åkte hemifrån Borghamn, nästa gång som jag åker hem så är det Vadstena som gäller! Spännande, har ej sett lägenheten än heller :3 Men lägenheten låter toppen, ska bli skojigt! Det sista jag gjorde innan jag åkte hemifrån var att skruva isär sängen, så det är himla tomt i mitt rum där hemma nu. Ser helknasigt ut! Idag så har jag även hunnit klippa och göra i ordning en förliten skjorta som jag inte ville slänga. Slänger upp bilder på den imorgon när det är ljust ute, blev faktiskt himla nöjd med den! :3 Nu ska jag duscha och sen blir det sängen, blir så sjukt trött av att resa!
Mitt hår ser bra ut på den här bilden, vi kan låtsas att jag tog bilden idag :)
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback