GLAAD CHEEY

Om ni undar varför jag varit lite frånvarande nu i ett par dagar så är det för att jag skrivit på ett rätt så stort arbete som skulle varit inne i onsdags men som jag inte hunnit klart med. Så jag har suttit och försökt göra klart det i ett par kvällar nu, men har så svårt att komma igång så det har tagit dubbelt så lång tid som det egentligen borde ha tagit. Och igår när jag väl kom igång och satt och skrev som bara den och nästan var klar så vips så hade jag inte något internet längre. Hade helt glömt bort att internet stängs av på torsdagskvällar :c

Kommentarer
Postat av: peachpower - k a r o l i n a

oh god, känner igen mig... har några arbeten som jag inte lämnat in som jag borde göra, hehe. MEN DET FINNS JU SÅ MYCKET ANNAT SKOJ ATT GÖRA JU! ._.

2013-03-22 @ 22:01:33
URL: http://peachpower.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback