HEJJA MALIN

MORNIN' 
Solen skiner för fullt här, blir nog att gå ut en sväng med Maja sen :) Tycker jag har blivit himla duktig som går upp skapligt på helgerna, gick upp vid 9 idag *klapp på huvudet* :3 Om Maja inte vaknar snart så att vi kan gå och käka frulle så äter jag snart upp mitt godis, och det skulle inte vara så smart. Alltså jag är på superglatt humör idag, eller det brukar jag ju vara, men ännu mera gladare än vanligt! c:
En bild på mitt godis bara för att läska er såhär på förmiddagen.
Jag gillar att efter att jag klippte lugg så ser mitt hår oftast bra ut när jag vaknar, eller alltså jag behöver inte anstränga mig alls mycket när jag ska fixa det. Detta är en nyvaken bild och jag har inte ens borstat håret!
Något som jag inte gillar är mina knän, det är mitt största komplex. Vågar knappt använda shorts på sommaren, använder alltid shorts som slutar straxt under eller mitt på knäna. Det är för att jag tycker att dom är så himla fula. Men denna sommar har jag som mål att våga använda korta shorts, som slutar över knäna! 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback