JAG ÄR STOLT

Well, jag la ut bilden som jag ritade till mamma igår på fb. Kunde inte låta bli, när jag ritat något så vill jag bara visa alla på direkten vad jag ritat! Haha, jag vet inte varför. Vill väl kanske visa folk att jag faktiskt är bra på något. Ja, man får tycka att man själv är bra på något och nej jag vill inte skryta! Jag är bara lite stolt över att jag faktiskt kan något. Och det tycker jag att ni också ska vara över det ni är bra på. Man ska ta varje tilfälle man kan till att vara stolt, för det känns bra, att vara stolt över sig själv! Sen vill jag visa folk vad jag lagt ner tid och tålamod på. Det är precis som att endel kan sjunga och då spelar in det och lägger ut det på youtube.
Jag vill precis som dom, att folk ska se vad jag kan!
Första gången som jag gör en så verklighetstrogen människa och jag blev skitnöjd med håret! Dock så blev jag lite mindre nöjd med vingarna, men skitsamma, första gången så jag är ändå rätt så nöjd med resultatet!

Kommentarer
Postat av: matilda

WOW! du är verkligen sjukt grym på att rita! önska att jag kunde rita så bra :0

2013-03-13 @ 07:56:22
URL: http://mabu.blogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Oh satan vad vacker :') Kramisar Carro

2013-03-13 @ 20:09:38
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: emzartgallery.blogg.se

Åh, gud vad fint gjort.
Jag tycker vingarna är jättefina :-)

Svar: Guud så glad jag blir! :')
Momlin Engqvist

2013-05-11 @ 20:38:14
URL: http://emzartgallery.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback