MATTE = JSDsuLRJufCÖVSPAOr

Matte har aldrig varit min starka sida, jag hade typ G- i slutet av nian. Första provet jag hade i ettan fick jag B på, vilket motsvarar MVG-(om jag har fattat det här nya systemet rätt??), sen har jag fått riktigt starka C:n på resten av matteproven, vilket alltså är VG. Jag fattar inte alls hur jag kan få så bra betyg helt plötsligt, jag menar, jag är ju inte ett dugg bra på matte. Och min lärare sa att om jag gjorde bra ifrån mig på dem två sista proven som är kvar så kommer jag få B på hela kursen!! Det är ju helt sinnes, gå från att ha G- till MVG-, vad hände liksom?!
Hittade en bild som beskriver mig exakt!
Någon mer som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: malinfanny.blogg.se

Hahah känner igen mig :p

Svar: Så svårt med matte!
Momlin Engqvist

2013-03-19 @ 21:04:12
URL: http://malinfanny.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback