OCEANS

Igår när jag skulle sova va jag lite ledsen(vilket vi alla blir ibland) så jag kunde inte sova. Så efter att ha legat vaken i över en halvtimme och insett att jag inte skulle somna så gick jag upp och fixade te och kröp ner i sängen igen med datorn och en dokumenter. Ja ni läste rätt, en dokumentär. Den hette Oceans och handlade såklart om havet. Ni förstår att jag blir glad av att se på filmer som handlar om havet, speciellt när det är med delfiner och även späckhuggare och andra sådana fina djur! Kanske lite töntigt, men när man är ledsen och vill muntra upp sig själv så gör man väl det som funkar bäst för att bli glad igen! Jag messade även med bästaste Emmavännen där ett tag också, hon fick mig att tänka om och torka tårarna. Fina Emma, saknar henne så grymt mycket! :( Jag somnade någon gång mellan 2-3 inatt, men ändå har jag inte varit ett dugg trött idag, knasigt.
Har ni något speciellt ni brukar göra för att muntra upp er med när ni är ledsna?
Tre bilder ifrån filmen. Delfiner kommer alltid få mig att le :')
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback