PARKER TRAKTOR MED SLÄP

WIIIIHHH! Vet ni hur glad man blir när man lyckas parkera en traktor med en stor jävla kärra bakom på typ 5 minuter?! Och man skulle baka in den i "garaget" också, vilket bestod av 2 plastkonor. Första gången jag testade idag så tog det typ 15-20 minuter innan jag lyckades få in vagnen mellan konorna, men det va snett så in i helvete. Snacka om att jag blev arg och sur på traktorn! Och så tog jag och Mattias(som jag körde ihop med) och ställde konorna så att "garaget" va direkt vid vägkanten så att det blev en skarp kurva att baka, och vet ni?! Då lyckades jag baka in helt rakt och perfektFEM MINUTER!!! WUUUAAAHIII!!
Jag står och ser till så att traktorn hamnar rakt så att dragkroken hamnar bra, dukti! Varmt va det ute idag också, WOOHOO!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback