SKJORTI SKJORTI

Well, jag lovade att fixa bilder på skjortan jag fixade till igår. Så jag har tagit ett par bilder, inte dom bästa. Blev några spegel-bilder eftersom att jag inte kommit på hur man använder utlösaren på rätt sätt.
 
Det jag gjort med den är alltså att jag har klippt av armarna och fransat till dem lite och så sprättade jag även bort ett par fickor som fanns på framsida, jag tyckte dem va fula så dem åkte bort! Jag hade bara skjorta med ett linne under idag, men man kan även ha en tröja under, det blev också sniggt. Sen så är även luvan avtagbar, himla bra! Färgen på skjortan blev inte rättvis på bilderna, men den är lila som på andra bilden! :3

ÄRO SUPERO NÖJDO MED DEN!

Kommentarer
Postat av: POOS

Supersnyggt! Har den huva också eller är jag bara trög? ;)

2013-03-18 @ 21:21:57
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: J O Y ▲

Så snygg!

2013-03-19 @ 03:40:55
URL: http://joysilver.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback