SLENDER MAN

Klockan är snart 5 på natten, eller morgonen, det beror på hur man ser det. Jag säger på natten när det är helg och på morgonen när det är i veckan :) I alla fall så har jag varit inne hos Maja hela dagen/kvällen/natten. Vi har pratat/flummat, sett på senaste vampire diaries avsnittet och gråtit som små barn(såå sjuukt sorgligt!), ätit godis och druckit fanta exotic, kollat på youtube, spelat Slenderman och skrikit halsen av oss(sjuukt läskigt, men vi vann faktiskt en bana, HA!), kollat på slenderman filmen(dock somnade jag, hur jag nu lyckades med det??) och så har vi bara varit allmänt flummiga och knasiga hela kvällen/natten :3
Nu tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen, känner mig himla ofräsch :c
Det är roligt, jag lovar! :3

Kommentarer
Postat av: TessoDea | Dea

Jag testade Slender en gång, USCH VAD LÄSKIGT!!!!!! Man får typ panik när visa lappar kommer.... Hoppas du förstår :)

Svar: Ja det är skitläskigt! Haha jaadå jag förstår ;)
Momlin Engqvist

2013-03-03 @ 12:42:52
URL: http://www.tessdea.nu

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback