TRAKTORKORT YEAH

GODDAGENS KAMRATER!
Idag hela förmiddagen har min tredjedel av klassen varit ute och åkt liten buss och haft praktisk teori lektion för AM-kortet(traktor-kort, men det låter supertöntigt ju, haha!). Och det va himla lärorikt, lärde mig mer på den tiden än all tid jag spenderat på att läsa körkortsboken. Dessutom älskar jag att åka bil så det va mysigt :3 Efter lunch hade vi ett arbete om zoonoser(sjukdomar som sprids mellan djur och människor) som vi skulle fortsätta med och då fick man gå hem om man ville, vilket jag gjorde. Så jag va hemma redan 12.45!
Satte på mig mysisar så fort jag kom hem, weee!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sugen på att vinna dina drömshorts? Just nu har du chansen att vinna valfria egendesignade shorts (liknande runwaydreamz) på min blogg! Reglerna är väldigt enkla så varför tveka? Tävlingen hittar du här: http://missbuttercup.blogg.se/2013/february/tavling-vinn-dina-dromshorts.html#comment
Fråga gärna en fråga i min frågestund när du ändå är igång :) Ju mer visat intresse desto större chans att vinna :)

Ursäkta om du inte gillar reklam!

2013-03-13 @ 21:04:38
URL: http://missbuttercup.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback